Neden blog yazmadım

23 Kasım 2008 Pazar

Artık neden blog yazmadım, 15-20 gündür neden gözükmüyorum vs. gibi konuları yazmıyorum bile. Çünkü ben sıkıldım, sizin ne kadar sıkıldığını tahmin bile edemiyorum.

Herneyse şimdi hızlı şekilde neler oldu, neler bitti?

  • Sistemi yeniledim, yeni bir harddisk, yeni bir işlemci, yeni bir grafik kartı aldım,
  • Hazır o kadar şey yapmışken Vista x64' e de geçtim,
  • 10 senedir beklediğim Fallout 3 çıktı (bunun hakkında daha sonra detaylı yazacağım inşallah)
  • Yılbaşı nedeniyle onlarca süper oyun piyasaya çıkıyor ve çıktı onlarla vakit harcıyorum, şu aralar oynadığım oyunlar:
    • Mass Effect
    • Fallout 3
    • Call of Duty 5 : World at War (Multiplayer Beta)
    • Soul Calibur IV
  • Arada bir baktıklarım da:
    • King's Bounty
    • Mirror's Edge
  • Genel olarak sağlığım iyi olsa da inanılmaz bir halsizlik hali içerisindeyim, kansızlığım azdı herhalde,
  • İş yoğunluğum normalin üzerinde, bu dönem çok yoğunuz dolayısıyla pek kendime vakit ayıramıyorum,
  • Sitenin SSL' i nin yenileme tarihi geçti, bu da blog ekranlarının SSL desteğinde sorun çıkardı, vs. vs.
Bunların içerisinde sizi ilgilendiren bir şey var mı? Muhtemelen yok.

0 yorum: