Neden blog yazmadım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Neden blog yazmadım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Neden blog yazmadım

23 Kasım 2008 Pazar

Artık neden blog yazmadım, 15-20 gündür neden gözükmüyorum vs. gibi konuları yazmıyorum bile. Çünkü ben sıkıldım, sizin ne kadar sıkıldığını tahmin bile edemiyorum.

Herneyse şimdi hızlı şekilde neler oldu, neler bitti?

  • Sistemi yeniledim, yeni bir harddisk, yeni bir işlemci, yeni bir grafik kartı aldım,
  • Hazır o kadar şey yapmışken Vista x64' e de geçtim,
  • 10 senedir beklediğim Fallout 3 çıktı (bunun hakkında daha sonra detaylı yazacağım inşallah)
  • Yılbaşı nedeniyle onlarca süper oyun piyasaya çıkıyor ve çıktı onlarla vakit harcıyorum, şu aralar oynadığım oyunlar:
    • Mass Effect
    • Fallout 3
    • Call of Duty 5 : World at War (Multiplayer Beta)
    • Soul Calibur IV
  • Arada bir baktıklarım da:
    • King's Bounty
    • Mirror's Edge
  • Genel olarak sağlığım iyi olsa da inanılmaz bir halsizlik hali içerisindeyim, kansızlığım azdı herhalde,
  • İş yoğunluğum normalin üzerinde, bu dönem çok yoğunuz dolayısıyla pek kendime vakit ayıramıyorum,
  • Sitenin SSL' i nin yenileme tarihi geçti, bu da blog ekranlarının SSL desteğinde sorun çıkardı, vs. vs.
Bunların içerisinde sizi ilgilendiren bir şey var mı? Muhtemelen yok.